Láká Vás práce s lidmi?  Baví Vás administrativa, ekonomika, daně?

Tak zkuste začít pracovat jako asistent(ka) v kanceláři daňového poradce a to prozatím v rozsahu 20 hodin týdně a to formou zkráceného pracovního úvazku, brigády či praxe.

Jsme pardubická poradenská společnost, která pracuje na tom, aby se čím dále více zjednodušovaly procesy při externím zpracování účetnictví u klientů.  Napomáháme tomu, aby se většina dokladů v účetnictví zpracovávala přímo u klientů a my efektivně prováděli kontrolu zpracování dokladů a dokončovali jednotlivé činnosti do finální podoby. Snažíme se o to, aby nám to také společně klapalo. Děláme to již více než 20 let a fakt nás to baví.

Co vás na pozici Asistent(ka) čeká?
  • Zpracování a příprava podkladů k fakturaci
  • Evidenci a přebírání pošty
  • Příprava a shromažďování dokladů, podkladů od jednotlivých klientů,
  • Skenování dokumentů, správu a evidenci smluv, dokumentů;
  • Vedení pokladny a případně i dalších firemních agend
  • Spravovat kalendáře, plánovat a koordinovat schůzky, vyřizovat telefonické hovory
Co byste měl/a vědět, než nám pošlete životopis:

Půjde o administrativní podporu všech činností kanceláře daňového poradce, která má vazbu na pevně daný zákonný termín a odpovídající kvalitu

Čeho si na Vás budeme cenit?
  • Studoval(a) jste SŠ/VŠ (případně VOŠ) ekonomického směru (i absolvent(ka))
  • Máte základní teoretickou znalost účetnictví a základní orientaci v daňové problematice
  • Ovládáte WORD a EXCEL na vyšší úrovni
  • Máte dobré analytické a organizační schopnosti, příjemné telefonické i osobní komunikativní vystupování
  • Jste samostatný/á, spolehlivý/á, pečlivý/á a proaktivní.
  • Máte chuť se ještě učit novým věcem
Co Vám za to nabídneme?
  • Zajímavou a samostatnou práci s možností seberealizace
  • Příjemné pracovní prostředí
  • Úvazek 0,5 (20 hodin týdně)
  • Základní mzdu v rozpětí 15 000 až 18 000 Kč hrubého podle předchozích zkušeností a praxe
  • Stravenky, příspěvek na sport / kulturu / volný čas
  • Zaškolení do potřebných technologií a podnikových procesů
  • Pravidelné odborné a jazykové vzdělávání
  • Možnost profesního růstu
  • Flexibilní začátek/konec pracovní doby