Určeno
Kurz je určen pro manažery projektu, manažery zakázek, ostatní zaměstnance pracující v oblasti řízení zakázek a majitele společnosti, kteří využívají ve své společnosti při každodenní činnosti zakázky. Předpokladem úspěšného absolvování kurzu je základní orientace v programu PREMIER system.
Cíl
Cílem kurzu je provést účastníka základními principy při evidenci potřeb, úkolů, termínů a dokumentů zakázky. Dále se účastník seznámí s jednotlivými metodikami technologické kalkulace včetně tvorby nabídky, efektivního plánování a řízení zdrojů včetně jednotlivých způsobů vyhodnocení zakázky (získání nákladových a výnosových přehledů už v průběhu zakázky, …).
Program
08:30 – 09:00 | Prezentace účastníků, občerstvení |
09:00 – 11:00 | Kniha zakázek, plán/proces zakázky, pravidla, přehledy, tok zakázky a vazby na doklady a dokumenty zakázky, kalkulace, nabídky odběratelům, definice vlastního výkazu zakázky. |
11:00 - 11:20 | Přestávka - drobné občerstvení |
11:20 – 13:30 | Plánování kapacit, práce na zakázkách, změny plánu zakázek prostřednictvím interaktivního posunování plánu myší, přehledy a vyhodnocení zakázek. |
13:30 - ? | Diskuse. |