Základní informace

V návaznosti na zpracování mzdové agendy Vám nabízíme pomoci i v pracovněprávní oblasti. V případě, že potřebujete zhotovit pracovní smlouvu nebo jiné dokumenty pro své zaměstnance, nemusíte se kvůli tomu obracet na právníka. Obraťte se na naši manažerku pro oblast mezd a personalistiky, která se o Váš požadavek postará.

V rámci pracovněprávního poradenství Vám můžeme poskytnout následující služby:

  • příprava pracovní smlouvy, dohody o provedení práce, dohody o pracovní činnosti a související dokumentace

  • příprava manažerské smlouvy a smlouvy o výkonu funkce

  • příprava dohody o skončení pracovního poměru

  • příprava dohody o hmotné zodpovědnosti zaměstnance

  • příprava dohody o prohlubování nebo zvyšovaní kvalifikace zaměstnanců

  • příprava dodatků k uvedeným dohodám

  • vytváření vnitřních pracovněprávních předpisů

  • vypracování stanovisek ke konkrétní pracovněprávní otázce

  • poradenství při řešení vzniklých pracovních problémech

  • zastupování při kontrolách úřadu práce, státního úřadu inspekce práce, OSSZ, ZP, finančního úřadu, …

  • další služby spojené s pracovním právem podle Vašich potřeb a legislativních požadavků

Aktuality
Změny ve formuláři Oznámení o nástupu do zaměstnání (skončení zaměstnání). Při odhlášení se nové vyplňují údaje pro přiznání podpory v…
Povinné testování od 17. ledna 2022 2x týdně prostřednictvím antigenního testu ve firmách
Usnesením vlády č. 1208 ze dne 29. prosince 2021 bylo od 1. ledna 2022 pozastaveno období uznatelnosti výdajů režimu B programu Antivirus. Příspěvek…
Od 01.01.2022 dochází ke změnám v cestovních náhradách