Základní informace

V návaznosti na zpracování mzdové agendy Vám nabízíme pomoci i v pracovněprávní oblasti. V případě, že potřebujete zhotovit pracovní smlouvu nebo jiné dokumenty pro své zaměstnance, nemusíte se kvůli tomu obracet na právníka. Obraťte se na naši manažerku pro oblast mezd a personalistiky, která se o Váš požadavek postará.

V rámci pracovněprávního poradenství Vám můžeme poskytnout následující služby:

  • příprava pracovní smlouvy, dohody o provedení práce, dohody o pracovní činnosti a související dokumentace

  • příprava manažerské smlouvy a smlouvy o výkonu funkce

  • příprava dohody o skončení pracovního poměru

  • příprava dohody o hmotné zodpovědnosti zaměstnance

  • příprava dohody o prohlubování nebo zvyšovaní kvalifikace zaměstnanců

  • příprava dodatků k uvedeným dohodám

  • vytváření vnitřních pracovněprávních předpisů

  • vypracování stanovisek ke konkrétní pracovněprávní otázce

  • poradenství při řešení vzniklých pracovních problémech

  • zastupování při kontrolách úřadu práce, státního úřadu inspekce práce, OSSZ, ZP, finančního úřadu, …

  • další služby spojené s pracovním právem podle Vašich potřeb a legislativních požadavků

Aktuality
V návaznosti na vládní nařízení ze dne 26.02.2021, které omezuje pohyb osob bude nutné pro cestu mimo okres bydliště se vybavit četným prohlášením
Pro rok 2021 platí formulář Prohlášení poplatníka daně z příjmů ze závislé činnosti (dále jen Prohlášení poplatníka) vzor 26.
Prostřednictvím tzv. daňového balíčku byl s účinností od 01.01.2021 zaveden nový zaměstnanecký benefit - stravenkový paušál
Změny v oblasti mezd 2021, zrušení superhrubé mzdy, změny sazeb, sleva na poplatníka