Základní informace

V návaznosti na zpracování mzdové agendy Vám nabízíme pomoci i v pracovněprávní oblasti. V případě, že potřebujete zhotovit pracovní smlouvu nebo jiné dokumenty pro své zaměstnance, nemusíte se kvůli tomu obracet na právníka. Obraťte se na naši manažerku pro oblast mezd a personalistiky, která se o Váš požadavek postará.

V rámci pracovněprávního poradenství Vám můžeme poskytnout následující služby:

  • příprava pracovní smlouvy, dohody o provedení práce, dohody o pracovní činnosti a související dokumentace

  • příprava manažerské smlouvy a smlouvy o výkonu funkce

  • příprava dohody o skončení pracovního poměru

  • příprava dohody o hmotné zodpovědnosti zaměstnance

  • příprava dohody o prohlubování nebo zvyšovaní kvalifikace zaměstnanců

  • příprava dodatků k uvedeným dohodám

  • vytváření vnitřních pracovněprávních předpisů

  • vypracování stanovisek ke konkrétní pracovněprávní otázce

  • poradenství při řešení vzniklých pracovních problémech

  • zastupování při kontrolách úřadu práce, státního úřadu inspekce práce, OSSZ, ZP, finančního úřadu, …

  • další služby spojené s pracovním právem podle Vašich potřeb a legislativních požadavků

Program Antivirus A byl prodloužen do 31. 12. 2020.
Ke dni 31.10.2020 budou ukončeny programy ANTIVIRUS A + B
Od roku 2021 se připravuje změna zákona o daních z příjmu a to rozšířením o stravenkový paušál (forma příspěvku na stravování přímo v penězích)
Zaměstnavatelé s maximálně 50 zaměstnanci, kteří splňují podmínky „Antiviru C“ dle zákona č. 300/2020 Sb. mohou v novém formuláři o výši pojistného…