Cíl
Kurz je zaměřený na podrobné zvládnutí agend Adresář partnerů, Fakturace, Objednávky přijaté (nabídky), Objednávky vystavené (poptávky) a práci se skladovými zásobami v různých agendách programu. Zahrnuje nastavení skladových karet a partnerů z hlediska cenové tvorby, přeceňování zásob, automatické vytváření objednávek, převody, fakturace, automatické zpracování příjemek a výdejek. Stranou nezůstane ani práce s cizími měnami.
08:30 – 09:00 | Prezentace účastníků, občerstvení |
09:00 – 10:50 | Adresář partnerů a jeho využití, tvorba dokladů typu nabídka, poptávka, přijatá a vydaná objednávka, automatické vystavování příjemek a výdejek |
10:50 - 11:10 | Přestávka - drobné občerstvení |
11:10 – 13:00 | Práce v agendách Vydané faktury, Vydané zálohové listy, cenová tvorba, nástroje kontroly, základní tiskové sestavy |
13:00 – ??:?? | Dotazy účastníků, diskuse. |
Kurz je určen především pro fakturantky, obchodníky, případně i pro skladníky a další pracovníky, kteří mají ve své firmě na starosti obchod ve všech možných variantách a slouží k prohloubení stávajících znalostí o nové možnosti automatických operací v programu PREMIER system.
Předpokladem úspěšného absolvování kurzu je především základní orientace v programu a znalost obchodních procesů.