Určeno
Kurz je určen pracovníkům všech účetních jednotek, zejména pak hlavním účetním, finančním manažerům a majitelům firem, kteří provádějí v programu PREMIER system uzávěrkové práce. Předpokladem úspěšného absolvování kurzu je především dobrá orientace v programu PREMIER systém a znalost účetní problematiky.
Cíl
Seznámit účastníky školení s doporučeným pracovním postupem pro účetní závěrku, zvládnout techniky prověření úplnosti a správnosti vašeho účetnictví zpracovávaného v programu PREMIER system. Výklad bude také zaměřen na vysvětlení způsobů zaúčtování inventarizačních rozdílů a účetních případů účtovaných na konci období včetně zpracování a doložení (inventarizaci) jednotlivých zůstatků rozvahových účtů. Velká pozornost bude věnována konkrétním postupům při kontrole zpracování účetnictví, vazeb na jednotlivé moduly programu (sklad, mzdy, …) a také rozboru nejproblematičtějších případů v účetnictví včetně přehledu nejvýznamnějších změn v zákonu o účetnictví včetně dalších navazujících předpisů pro období 2019/2020.
Program
- 09:00 – 10:45 Úvod do postupů pro zpracování roční účetní závěrky, postupy pro prověření úplnosti a správnosti účetnictví v programu PREMIER system
- 11:05 – 13:00 Kontroly zpracování účetnictví, kontrola návazností na ostatní moduly (sklad, účetnictví,…), rozbor nejproblematičtějších případů, účtování inventarizačních rozdílů, dalších specifických účetních operací, zpracování inventarizačních soupisů zůstatků rozvahových účtů, přehled nejvýznamnějších změn v oblasti účetnictví v období 2019/2020
- 13:00 - ? Diskuse.